زغال اخته غرب - شاه: من رویایی دارم. اوباما: من یک هواپیماهای بدون سرنشین


زغال اخته غرب در سی ان ان: سیاست هواپیماهای بدون سرنشین اوباما در 'را با ما جورج زیمرمن از جهان





















سی ان ان در این آخر هفته برای ارائه واکنش خود را به  رئیس جمهور اوباما در  سخنرانی نقطه عطفی در نژاد و  جورج زیمرمن  محاکمه . در حالی که غرب می تواند تحسین "قدرتمند، داستان های شخصی رئيس جمهور با امریکا به اشتراک گذاشته، او با استفاده از این سخنرانی به انتقاد از سیاست های دولت هواپیماهای بدون سرنشین، که، با کشتن شهروندان بی گناه او گفت: باعث می شود که ایالات متحده" جرج زیمرمن از جهان است. "
غرب ظاهرا در واکنش شد به بحث اوباما از بحث برانگیز پایه قوانین زمین شما و ارتباط آنها با نژاد. استاد دانشگاه پرینستون گفت که او "خوشحالم" بود رئيس جمهور به ارمغان آورد تا این مشکل خاص، ستایش او را برای گفت: "ما هرگز نباید مردم بی گناه را به نام دفاع از خود بکشند. اما پس از آن من در مورد سیاست هواپیماهای بدون سرنشین ما، که باعث می شود ما جورج زیمرمن جهان از نظر کشتن قوم بی گناه به نام دفاع از خود فکر می کردم. "

در زمینه مورد زیمرمن، او گفت که اوباما درست بود. "دفاع از خود باید هرگز به عنوان یک راه از دست پایین زندگی گرانبها از مردم بی گناه استفاده می شود." اما او گفت که او "ناراضی" بود که رئيس جمهور تنها این موضوع در سطح دولت و نه در سطح فدرال پرداخت.
"شخصی کافی نخواهد بود،" غرب از واژه اوباما گفت. "ما باید سیاست و ما نیاز به برخی از جدی حقیقت را گفتن در مورد نظام عدالت کیفری نژادپرستانه است." او اوباما برای گفت هیئت منصفه زیمرمن راست در ارزیابی آنها بود که آن را در چشمان او بود ضربه "حکم نژادپرستانه."
"من حرف های او را تحسین،" غرب به این نتیجه رسیدند، "اما من هنوز برای عمل منتظر است."
اخیرا در این ماه، غرب شد  و خواستار اوباما "جنگ جنایتکارانه" در  زمان واقعی با بیل ماهر  برای کشتن کودکان بی گناه با حملات هواپیماهای بدون سرنشین در خارج از کشور.
سازمان دیده بان ویدیو زیر، از طریق CNN:
(ساعت / تی  مرور ملی )

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

巴西马里亚纳大坝灾难的法律纠纷在英国打响

SAG Награды 2014: Актеры "шума" побед, подтягивает гонку Оскаров

bbc.co.uk/news/england/london