אוסקר 2024: 'אופנהיימר' זוכה בסרט הטוב ביותר בפרסי האוסקר ה-96

 



נולדתי ביום הבלתי נשכח של ה-6 באוגוסט.

בשלב מסוים התחלתי לחשוב לעומק על מלחמה ביום ההולדת שלי. לכן תמיד רציתי לנסוע להירושימה מתישהו ולראות את המציאות במו עיני, והמשאלה הזו התגשמה.





תמיד רציתי לראות את המציאות של מלחמה מתישהו, אבל כשראיתי אותה בפועל, זה היה כל כך חי וכואב שהלב שלי התכווץ.

יחד עם זאת, לראות את היופי והחיות של כיפת פצצת האטום גרמה לי להרגיש את כוחה של האנושות ותחושת הקלה.

הבנתי שיש לנו את הכוח להתרומם מכל מצב.


היה מרשים לראות כל כך הרבה אנשים מבקרים במוזיאון הפצצות האטומיות מעבר לים. שמחתי שאנשים שרצו לדעת את המציאות של מה שקורה ביפן באו לראות אותי. יחד עם זאת, הייתי רוצה שיפנים אחרים בני דורי שאינם יודעים על המלחמה, יסעו להירושימה לפחות פעם אחת ולחוות דברים שונים.





 komugi_08.06



תמונות וסרטונים YouTube 



יוליוס רוברט אופנהיימר

 אופנהיימר  נולד בג'וליוס רוברט אופנהיימר ב-22 באפריל 1904, למשפחה לא יהודית בעיר ניו יורק .





  

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

巴西马里亚纳大坝灾难的法律纠纷在英国打响

SAG Награды 2014: Актеры "шума" побед, подтягивает гонку Оскаров

bbc.co.uk/news/england/london